Název:
Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o.
Překlad názvu:
Outline of marketing communication strategy and following activites of the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o.
Autoři:
Škorpilová, Pavla ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem diplomové práce je navržení marketingově komunikační strategie a návazných aktivit pro produktovou řadu BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o. V teoretických východiscích bude zohledněna marketingová komunikace a její nástroje, které jsou nejběžněji používané na business-to-business trzích. Vzhledem k marketingově komunikačním aktivitám provedených společností v nedávné minulosti dojde k ověření hypotézy a tudíž ke zjištění, zdali změna marketingově-komunikační strategie napomohla ke zvýšení prodejů daných výrobků.The goal of this study is to outline a marketing communication strategy and following activities for the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o. As a theoretical background marketing communication and it's methods and tools used on B2B markets will be mentioned. Relating to marketing communication activities which were conducted in the company in the last years and taking into account the outlined activities, the hypothesis will be verified at the end in order to find out whether the change in the marketing communication strategy helped the company to increase the sales of the particular product or not.
Klíčová slova:
B2B trhy; komunikační mix; marketingová komunikace; B2B markets; communication mix; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31514