Original title:
E-podnikání
Translated title:
E-business
Authors:
Čech, Ondřej ; Voráček, Jan (advisor) ; Charvát, Michal (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je představit možnosti podnikatelů a manažerů, jejichž společnosti vstupují do prostředí Internetu. Popisuje prostředky, formy podnikání a marketingové nástroje, které mohou pomoci podniku být úspěšným u zákazníků. V rámci práce je využito modelu Shifting from bricks to clicks, na kterém je simulován přechod společnosti majícího kamenné obchody na formu podnikání online.The aim of this bachelor thesis is to present options businessmen and managers whose companies entering the Internet. Describes possibilities, forms of business and marketing tools that can help the company being successful with customers. The theisis used a model Shifting from bricks to clicks. The model simulates the transition of having store in the form of business online.
Keywords:
bricks; clicks; e-business; Shifting from bricks to clicks; e-podnikání; internetové podnikání; Shifting from bricks to clicks
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31500