Název:
E-podnikání
Překlad názvu:
E-business
Autoři:
Čech, Ondřej ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Charvát, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je představit možnosti podnikatelů a manažerů, jejichž společnosti vstupují do prostředí Internetu. Popisuje prostředky, formy podnikání a marketingové nástroje, které mohou pomoci podniku být úspěšným u zákazníků. V rámci práce je využito modelu Shifting from bricks to clicks, na kterém je simulován přechod společnosti majícího kamenné obchody na formu podnikání online.The aim of this bachelor thesis is to present options businessmen and managers whose companies entering the Internet. Describes possibilities, forms of business and marketing tools that can help the company being successful with customers. The theisis used a model Shifting from bricks to clicks. The model simulates the transition of having store in the form of business online.
Klíčová slova:
e-podnikání; internetové podnikání; Shifting from bricks to clicks; bricks; clicks; e-business; Shifting from bricks to clicks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31500