Název: Komunikační strategie neziskových organizací
Překlad názvu: Communication strategy of the non-profit organizations
Autoři: Ovčáčková, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Junák- svaz skautů a skautek; marketingový mix; markteting; nezisková organizace; neziskový sektor; situační analýza; skauting; Junák; marketing; non-governmental organization; non-profit sector; scouting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31465

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113771


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet