Název:
Analýza marketingové strategie firmy Bosch
Překlad názvu:
Bosch Marketing Strategy Analysis
Autoři:
Pixová, Kateřina ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Mandík, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy Bosch. Jedná se o společnost s dlouhou historií, která má široké pole působnosti a téměř ve všem co dělá, dosahuje velkých úspěchů. Teoretická část se zabývá jednotlivými částmi marketingové strategie, marketingovým a komunikačním mixem, analýzou SWOT, značkou a jejími náležitostmi. Praktická část tyto poznatky využívá k analýze současné marketingové strategie firmy Bosch. Práce obsahuje hodnocení této strategie, stejně tak jako navrhnutá doporučení na její vylepšení.The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of the Bosch company, which has a wide scope and achieves great success in almost everything the company does. The theoretical part describes the different parts of marketing strategy, marketing and promotion mix, SWOT analysis, brand and its necessities. Practical part uses this knowledge to analyze the current marketing strategy of Bosch. The thesis includes also evaluation of this strategy, as well as recommendations for its improvement.
Klíčová slova:
Bosch; Marketing; Marketingová strategie; Bosch; Marketing; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31462