Název: Analýza marketingové strategie společnosti RegioJet
Překlad názvu: RegioJet Marketing Strategy Analysis
Autoři: Pavlíčková, Veronika ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; osobní železniční doprava; RegioJet; communication mix; marketing; marketing mix; marketing strategy; personal railway transport; RegioJet

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31452

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113758


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet