Název:
Ochrana spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi
Překlad názvu:
Consumer protection during services provided by travel agencies
Autoři:
Kučerová, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ochrana spotřebitele je jedním z nejpalčivějších témat moderní konzumní doby. Jako taková má svá úskalí a její zabezpečení není jednoduché. Zejména pak v oblasti poskytování služeb, kdy spokojenost zákazníka se službou je často velmi subjektivní záležitostí. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav ochrany spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi v České republice. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy, popsán vývoj v českých zemích a charakterizována současná situace a chystané změny. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu uplatňování ochrany spotřebitele v praxi a na průzkum mezi cestovními kancelářemi a jejich klienty.Consumer protection is one of the most pressing topics in modern consumer times. As such, it has its pitfalls and its ensuring is not easy. Especially in field of providing services when satisfaction of consumers is often very subjective. The aim of the bachelor thesis is to analyse current situation of consumer protection in the Czech Republic. In the theoretical part basic terms, development process, current situation and forthcoming changes are described. The practical part is focused on analyse of advancing consumer protection in practice and on research among travel agencies and their clients.
Klíčová slova:
cestovní kanceláře; ochrana spotřebitele; profesní asociace; služby; spotřebitel; spotřebitelská sdružení; consumer; consumer associations; consumer protection; professional associations; services; travel agencies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31420