Original title: Aplikace metod hodnocení vztahů se zákazníky v Plzeňských městských dopravních podnicích, a.s.
Translated title: Application of customer relationship assessment methods in the company Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Authors: Buchalová, Petra ; Hykš, Ondřej (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: CRM; Customer relationship management; customer satisfaction; documented procedure; satisfaction appraisal; CRM; dokumentovaný postup; hodnocení spokojenosti; spokojenost zákazníků; Řízení vztahů se zákazníky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15400

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11370


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share