Original title:
Návrh marketingové orientace operátora při uplatnění vybrané moderní technologie
Translated title:
Proposal of marketing orientation for operator by application of chosen modern technology
Authors:
Sláma, Igor ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce mapuje situaci na trhu telekomunikací v České republice a zároveň popisuje významné telekomunikační společnosti na českém i světovém trhu a navrhuje marketingové využití nových technologií. Hlavním cílem diplomové práce je navržení produktu E-Health care spadající do oblasti zdravotnictví pro společnost T-Mobile, který bude využívat moderní technologie s vysokou přidanou hodnotou a pomůže společnosti T-Mobile získat produkt s vysokou přidanou hodnotou s cílem pomoci zabránit klesajícím výnosům.The Diploma thesis describes telecommunication market in Czech Republic and the most important telecommunication companies in Czech Republic and in the world. Also provides the marketing application of new technologies. The goal of diploma thesis is the proposal of product eHealth care from the health industry for T --Mobile company. This product will use technology with high added value could help T -- Mobile to get product with high added value to get to goal to prevent falling revenues.
Keywords:
banking; health service; M2M; marketing; telecommunications; bankovnictví; M2M; marketing; telekomunikace; zdravotnictví
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31396