Název:
Analýza spokojenosti zaměstnanců v podniku
Překlad názvu:
Analysis of employees´ satisfaction in the company
Autoři:
Vybíralová, Petra ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců ve společnosti Vigour a.s. a navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. V úvodu práce je přiblížena daná problematika a stanoveny cíle práce. Na základě načerpání teoretického základu, který je uveden v první část práce a po seznámení se společností jsou stanoveny pracovní hypotézy, přiblížena metodika výzkumu a zvoleny nástroje pro sběr dat. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, pozorování a neformálních rozhovorů. Zaměřuje se na náplň a charakter práce, její organizaci, odměňování a zaměstnanecké výhody, vzdělávání, osobní rozvoj, kariérní růst, pracovní prostředí, vztahy se spolupracovníky, nadřízeným a vnímání firmy. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, ověřeny hypotézy a na základě zjištěných nedostatků navrženy opatření k jejich eliminaci a zlepšení stávající situace.The aim of this thesis is to analyze the satisfaction of employees in the company Vigour a.s. and to propose measures leading to removal of deficiencis. The introduction describes the issues and the aims of this thesis. Based on a theoretical basis which appears in the first part and after becoming familiar with the company the hypothesis are set, the research metodology is described and the tools for data collection are specified. Research is implemented through questionnaire survey, observation and informal interviews. It focuses on the content and nature of work, its organization, compensation and employee benefits, training, personal development, career growth, work environment, relationships with colleagues, superiors and the perception of the company. The practical part contains the results of research and verification of hypotheses. Based on identified deficiencies the measures for improvement are set.
Klíčová slova:
Dotazníkový výzkum; Faktory spokojenosti; Motivace; Pracovní spokojenost; Zaměstnanci; Employees; Factors of satisfaction; Job satisfaction; Motivation; Questionnaire research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31371