Název:
Festival Pražské Quadriennale a jeho marketingové a komunikační návaznosti
Překlad názvu:
Prague Quadrennial and its marketing and communication effects
Autoři:
Pavlíková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pařízková, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první kapitole se práce zabývá analýzou marketingového mixu festivalu Pražské Quadriennale 2011. V dalších částech se blíže zaměřuje na marketingovou komunikaci této kulturní události s ohledem na komunikaci s širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout dle dat získaných z marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání festivalu a marketingové kampaně minulého ročníku vylepšení marketingové kampaně Pražského Quadriennale 2015.The first chapter of this thesis analyzes the marketing mix of Prague Quadrennial 2011. The following part focuses on marketing communication of this cultural event, reflecting the non-professional public. Based on data obtained from marketing research on the festival's perception and the last year's marketing campaign, the aim of this academic work is to propose possible improvements for the next festival's marketing campaign.
Klíčová slova:
festival; marketingový výzkum; Pražské Quadriennale; event; marketing research; Prague Quadrennial
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31326