Original title:
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Translated title:
The analysis of the product assortment of the KEB-EGE ltd. company
Authors:
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Jindrle, Vít (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.My diploma thesis is dedicated to the analysis of the product assortment of the KEB-EGE ltd. company that concentrates on producing autodiagnostics and steel constructions. The theoretical part involves basic marketing terms and the practical part introduces the company itself, its customers, competition and suppliers, the analysis of the company macro environment and the analysis of the marketing mix as for its four tools, which is product, price, distribution and marketing communication.
Keywords:
assortment; brand; environment; marketing mix; package; marketingový mix; obal; prostředí; sortiment; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31302