Název:
Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy of Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Autoři:
Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie hračkářského maloobchodního řetězce Bambule Alltoys, spol. s.r.o. Dále jsou zde navržena doporučení, která by mohla pozici firmy na trhu upevnit a pomoci jí v naplnění jejích strategických cílů. V teoretické části je vymezen strategický marketing a proces strategického marketingového řízení. Následně jsou zde popsána specifika marketingu spotřebního zboží a současné trendy na evropském a českém trhu hraček. Praktická část se zaměřuje zejména na komplexní situační analýzu společnosti a popis výsledků marketingového výzkumu vycházející z analýzy prvního a druhého stupně. Výsledky z těchto částí potom slouží jako podklad pro tvorbu doporučení pro komunikační, personální, výrobkovou, distribuční a cenovou politiku společnosti.Topic of this thesis is marketing strategy analysis and assessment of toy retail chain Bambule Alltoys, spol. s.r.o. In addition, this paper deals with recommendations, which could strengthen company's position on the market and help it in meeting its strategic objectives. The theoretical part addresses the definition of strategic marketing and characterizes the strategic marketing management process. It also describes the specifics of consumer goods marketing and current trends in the European and Czech toy market. The practical part is focused on situational analysis, and results of marketing research based on analysis of the first and second degree. The results of this part are then used as a basis for recommendations for communications, personnel, product, distribution and pricing policies.
Klíčová slova:
Komunikační politika; Marketingová strategie; Retailing; Situační analýza; Strategický marketing; Trh hraček; Communication Policy; Marketing strategy; Retailing; Situation analysis; Strategic Marketing; Toy market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31266