Název:
Marketingová strategie CK Travel Support
Překlad názvu:
Marketing strategy of travel agency Travel Support
Autoři:
Stanislav, Michal ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První, teoretická část práce obecně popisuje cestovní ruch, terminologii a stručný historický vývoj cestovního ruchu. Druhá teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými výzkumy, marketingovým mixem 8 P, segmentací trhu, marketingovými nástroji a marketingovými strategiemi. Praktická část je věnována rozboru profilu CK Travel Support vozící české rybáře do Norska, dále analýze jejího tržního prostředí, analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategie. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení tvořící nově navrhovanou marketingovou strategii na příští dva roky.The first theoretical part of the work describes in general tourism, terminology and briefly the historical development of tourism. The second theoretical part is focused on marketing, marketing researches, marketing mix 8 P, segmentation of the market, marketing instruments and marketing strategies. The practical part is given to analysis of the travel agency Travel Support taking Czech fisherman to Norway, then to analysis of its market environment, to analysis of its target group, to analysis of competition and of previous marketing and communication strategy. SWOT analysis is made up on the grounds of these researches. Particular, concrete recommendations building the new marketing strategy for next two years were defined according to the founded results.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketing; marketingové strategie; marketing; marketing strategy; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31246