Original title: Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na prodejny značkových oděvů
Translated title: The influence of loyalty programs on customer´s loyalty with a focus on branded clothing stores
Authors: Běhounková, Klára ; Průša, Přemysl (advisor) ; Odehnalová, Jitka (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer; loyalty; loyalty card; loyalty program; sales promotion; loajalita; podpora prodeje; věrnostní karta; věrnostní programy; zákazník

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31195

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113502


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2012-06-13, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share