Název: Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Překlad názvu: The Effect of Marketing Communication on a Cosumer´s Behavior
Autoři: Palátová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Nožičková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing ve farmacii; marketingová komunikace; produkt Coldrex; volně prodejná léčiva; Coldrex product; marketing communication; marketing in the pharmaceutical industry; over-the-counter medications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31083

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113343


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet