Název:
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Překlad názvu:
The Effect of Marketing Communication on a Cosumer´s Behavior
Autoři:
Palátová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Nožičková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnocení nástrojů komunikačního mixu na příkladu vybrané lékárny a zhodnocení vlivu na spotřební chování jedince. Jako cílový tržní segment při zkoumání nástrojů komunikace jsem si zvolila OTC léčiva, jedná se o sortiment volně prodejných léků, přesněji přípravek Coldrex. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o komunikaci a komunikačním mixu, dále o specifikách marketingu ve farmacii, a uvádí přehled důležitých institucí ve farmacii. Praktická část obsahuje analýzu nástrojů komunikačního mixu v lékárně AURA Velká Bíteš, zhodnocení marketingové úspěšnosti a návrh na efektivní komunikační kampaň vybrané lékárny.The main goal of the thesis is to sum up the communication mix tools on an example of a selected pharmacy and to evaluate the effect on a consumer's behavior. The OTC drugs group, precisely over-the-counter medications, particularly Coldrex product, was chosen as a target market segment for the examination of the communication tools. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part deals with the theory of communication and the communication mix, as well as with the specifications of marketing in the pharmaceutical industry; this theoretical part also displays the summary of an important institutions in the pharmaceutical industry. The practical part contains an analysis of communication mix tools in AURA pharmacy Velka Bites, deals with the evaluation of marketing success and gives a proposal for an effective communication campaign of a certain selected pharmacy.
Klíčová slova:
marketing ve farmacii; marketingová komunikace; produkt Coldrex; volně prodejná léčiva; Coldrex product; marketing communication; marketing in the pharmaceutical industry; over-the-counter medications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31083