Original title:
Analýza komunikačného mixu OD Kotva
Translated title:
Analysis of communication mix in Kotva departing store
Authors:
Burdzová, Zuzana ; Procházková, Markéta (advisor) ; Bosáková, Júlia (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je analýza stávajúceho komunikačného mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšenie a zintenzívnenie. Teoretická časť poskytuje východiská pre popisné a metodologické kapitoly v praktickej časti. Tá začína predstavením obchodného domu Kotva, popisom a analýzou doterajších používaných nástrojov komunikačného mixu a novej image kampane, ktorá je predmetom vlastného dotazníkového šetrenia. Posledná kapitola rozoberá situačnú analýzu, na základe ktorej je vytvorené hodnotenie komunikačného mixu a doporučenia, ktoré majú zvýšiť účinnosť marketingových aktivít obchodného domu. Podrobný návrh jednotlivých aktivít, ich načasovanie a finančné ohodnotenie poskytuje akčný plán a rozpočet.Cílem diplomové práce je analýza stávajícího komunikačního mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšení a zintenzivnění. Teoretická část poskytuje východiska pro popisné a meteologické kapitoly v praktické části. Ta začíná představením obchodního domu Kotva, popisem a analýzou dosavadních používaných nástrojů komunikačního mixu a nové image kampaně, která je předmětem vlastního dotazníkového šetření. Poslední kapitola rozebírá situační analýzu, na základě které je vytvořené hodnocení komunikačního mixu a doporučení, která mají zvýšit účinnost marketingových aktivit obchodního domu. Podrobný návrh jednotlivých aktivit, jejich načasování a finanční ohodnocení poskytuje akční plán a rozpočet.The goal of the Master's thesis is an analysis of actual communication mix in Kotva departing store and a proposal for its improvement. The theoretical part provides the basis for descriptive and methodological chapter at the practical part. It begins with introducing of department store Kotva, following with description and analysis of existing marketing tools used in the communication mix and a new image campaign, which is also the main subject of own questionnaire research. The last chapter discusses the situational analysis, based on which are made the appreciation of the communication mix and the recommendations for improvement and icrease in effectivity of marketing activities. Detailed proposal is ilustrated in the chart of the action plan, followed by the budget.
Keywords:
communication mix; comunnication strategy; OD Kotva; promotion; situational analysis; komunikační mix; komunikační strategie; OD Kotva; reklama; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31016