Název: In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Překlad názvu: Instore marketing and its aplication at Ahold Czech Republic, a. s.
Autoři: Ešner, Rudolf ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Eliáš, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ahold; albert; instore; komunikace; marketing; podpora prodeje; ahold; albert; instore; instore communication; marketing; sales promotions

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30974

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113234


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet