Název:
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Překlad názvu:
Instore marketing and its aplication at Ahold Czech Republic, a. s.
Autoři:
Ešner, Rudolf ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Eliáš, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce, tak možnosti komerční komunikace dodavatelů, kteří v supermarketech a hypermarketech Albert prodávají své produkty. V práci je dále analyzován systém prodeje komunikačního prostoru v prodejnách Albert, proveden výzkum efektů a účinnosti nejobvyklejších sales promotions v místě prodeje a stanovena doporučení pro jejich správnou exekuci.This thesis deals with an important part of marketing in retail trade -- instore marketing with a focus on commercial communications and especially sales promotions applied in Albert stores. The thesis characterizes the specifics of marketing in the retail and shopping behavior of Czech customers. The main part concerns the analysis of instore communication in Albert stores -- both its own communication and the possibilities of commercial communications of suppliers, who sell their products in supermarkets and hypermarkets Albert. The thesis also analyzes the system of selling communication space in Albert stores and a survey of effects and effectiveness of the most common sales promotions at point of sale and provides recommendations for their proper execution.
Klíčová slova:
ahold; albert; instore; komunikace; marketing; podpora prodeje; ahold; albert; instore; instore communication; marketing; sales promotions
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30974