Original title:
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Translated title:
An assessment of the shopping atmosphere in selected stores within the retail chains Lidl and Penny Market
Authors:
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.This bachelor thesis deals with an analysis of the shopping atmosphere of two retail units -- Lidl and Penny Market in Klatovy. My thesis is divided into three main parts. The first chapter is about the shopping atmosphere in theoretical way. The second chapter not only describes both units in Klatovy but also their history in general. Finally the last part of my thesis evaluates the shopping atmosphere of both selected units and provides suggestions of their improvement.
Keywords:
customers; Lidl; Penny Market; shopping atmosphere; Lidl; nákupní atmosféra; Penny Market; zákazníci
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30893