Název: Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Překlad názvu: An assessment of the shopping atmosphere in selected stores within the retail chains Lidl and Penny Market
Autoři: Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Lidl; nákupní atmosféra; Penny Market; zákazníci; customers; Lidl; Penny Market; shopping atmosphere

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30893

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113153


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet