Název:
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Překlad názvu:
An assessment of the shopping atmosphere in selected stores within the retail chains Lidl and Penny Market
Autoři:
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.This bachelor thesis deals with an analysis of the shopping atmosphere of two retail units -- Lidl and Penny Market in Klatovy. My thesis is divided into three main parts. The first chapter is about the shopping atmosphere in theoretical way. The second chapter not only describes both units in Klatovy but also their history in general. Finally the last part of my thesis evaluates the shopping atmosphere of both selected units and provides suggestions of their improvement.
Klíčová slova:
Lidl; nákupní atmosféra; Penny Market; zákazníci; customers; Lidl; Penny Market; shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30893