Název:
Online marketing jazykového centra Laurus
Překlad názvu:
Online marketing of the Language centre Laurus
Autoři:
Paulovičová, Marika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá online marketingem Jazykového centra Laurus. Mezi hlavní cíle práce patří zhodnocení současného stavu online marketingu Jazykového centra Laurus, vyhodnocení efektivity využívaných komunikačních kanálů a navržení doporučení vedoucí k vyšší komerční úspěšnosti webu. Teoretická část je tvořena třemi bloky. První kapitola se věnuje problematice webových stránek, informační architektuře, použitelnosti a přístupnosti. V další kapitole jsou představeny možnosti budování návštěvnosti webových stránek a třetí část tvoří analýza konkurence. Následující kapitola obsahuje metodologii, v níž jsou představeny použité nástroje a postupy provedených analýz. Praktická část obsahuje představení a analýzu online marketingových aktivit Jazykového centra Laurus, jejichž ústřední část tvoří PPC reklamy, SEO analýza a uživatelské testování webových stránek. Závěr praktické části tvoří zhodnocení online marketingu Jazykového centra Laurus a doporučení dalších postupů v oblasti online marketingových aktivit centra.This master's thesis deals with online marketing of the Language centre Laurus. The main objectives of this work are the assessment of the current state of online marketing of the Language centre Laurus, evaluation of the effectiveness of used communication channels, and recommendations leading to higher commercial success of the web pages. The theoretical part consists of three blocks. The first chapter is devoted to web sites, information architecture, usability and accessibility. The next chapter introduces the possibility of building traffic on web pages, and the third part consists of analysis of the competition. The following chapter includes methodology in which the used tools and procedures of the analysis are introduced. The practical part of the thesis includes introduction and analysis of the online marketing activities of the Language centre Laurus in that is the central part composed of the PPC advertising, SEO analysis and user testing of the web pages. The conclusion of the practical part includes the evaluation of the online marketing activities of the Language centre Laurus and recommendations for further procedures in the field of online marketing activities of the centre.
Klíčová slova:
jazykové kurzy; Online marketing; PPC; SEO; webové stránky; language courses; Online marketing; PPC; SEO; web pages
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30765