Original title: Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Translated title: Marketing strategy of the e-commerce fotodekorace.cz
Authors: Vlčková, Simona ; Stříteský, Václav (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: internet shop; Methods for increasing a website´s visit rate; search engine marketing; search engine optimization; strategic marketing; internetový obchod; marketing ve vyhledavačích; metody zvyšování návštěvnosti webových stránek; optimalizace pro vyhledavače; strategický marketing

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30764

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113024


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-06-06, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share