Název:
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Analysis of chosen travel agency offer
Autoři:
Hlinková, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře je analyzovat a následně porovnat nabídku malé, střední a velké cestovní kanceláře, aby tak byla ověřena hypotéza říkající, že nabídka cestovní kanceláře je ovlivněna její velikostí. První kapitola vymezuje základní pojmy týkající se cestovního ruchu a cestovních kanceláří. Druhá kapitola se věnuje specifickým rysům malých, středních a velkých cestovních kanceláří. Kapitola třetí upřesňuje kritéria, pomocí nichž jsou nabídky analyzovány. Čtvrtá kapitola již analyzuje a v závěru srovnává jednotlivé nabídky.The goal of bachelor's thesis "Analysis of chosen travel agency offer" is to prove the hypothesis that a travel agency's offer is influenced by the agency's size. The goal will be achieved by analysing and comparing offers from small, medium and large sized travel agencies. The first chapter will define basic terminologies related to tourism and travel agencies. The second chapter will be dedicated to characteristics of small, medium and large sized travel agencies. The criteria used to evaluate the offers will be documented in chapter three. The fourth chapter will analyse and compare the offers. In the conclusion of the thesis, the hypothesis will be proved by several criteria and disproved by several others.
Klíčová slova:
analýza nabídky; cestovní kancelář; cestovní ruch; analysis of offer; tourism; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30761