Original title:
Lojalita zákazníkov spoločnosti Nespresso
Translated title:
Nespresso customer loyalty
Authors:
Englerová, Erika ; Postler, Milan (advisor) ; Prinke, Vladimír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca vychádza v teoretickej časti z marketingu, ktorý zahrňuje segmentáciu trhu a zákaznícku lojalitu. Ďalej sa zaoberá marketingovým výskumom trhu, jeho druhmi a technikami. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Nestlé Nespresso SA a sú prezentované výsledky terénneho výskumu, ktorého účelom bolo zistiť lojalitu zákazníkov tejto spoločnosti.Bakalářská práce vychází v teoretické části z marketingu, který zahrnuje segmentaci trhu a zákaznickou loajalitu. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu, jeho druhy a jeho technikami. V praktické části je představena společnost Nestlé Nespresso SA a jsou prezentované výsledky terénního výzkumu, jehož účelem bylo zjistit loajalitu zákazníků této společnosti.The bachelor thesis results from marketing, which includes market segmentation and customer loyalty. Then the thesis is concerned with a marketing research, his types and his techniques. In the practical part of thesis is introduced the company Nestlé Nespresso SA and there are presented results from the field research, which was implemented in order to determine customer loyalty of this company.
Keywords:
Customer loyalty; Market segmentation; Marketing research; Nespresso; Questionnaire; Dotazník; Loajalita zákazníků; Marketingový výzkum trhu; Nespresso; Segmentace trhu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30694