Název:
Analýza nabídky cestovních kanceláří k vybranému segmentu - rodiny s dětmi
Překlad názvu:
Analysis of travel agencies' offer for selected segment - families with children
Autoři:
Choleva, Ondřej ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se věnuje analýze jednoho z významných segmentů na trhu cestovního ruchu, rodinám s dětmi. Jejím hlavním cílem je rozbor marketingového mixu tří vybraných cestovních kanceláří s důrazem na segment rodin s dětmi. Marketingový rozbor sestavený autorem je shrnut a zhodnocen pomocí SWOT analýzy. Srovnání jednotlivých cestovních kanceláří je provedeno ve dvou modelových situacích s totožnými podmínkami pro všechny zkoumané cestovní kanceláře.This thesis analyses one of the most significant segments of the tourism market, families with children. Its main aim is the analysis of three selected travel agencies' marketing mix with the emphasis on families with children. Analysis of the marketing mix made by the author of the thesis is summarised using the SWOT analysis. The travel agencies are compared in two model situations with similar conditions.
Klíčová slova:
Cestovní kanceláře; marketingový mix; rodiny s dětmi; families with children; marketing mix; Travel agencies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30683