Název: Strategie marketingové komunikace pro lehkoatletický mítink "Velká cena Ústí nad Labem"
Překlad názvu: The marketing communication strategy for athletics meeting ,,Grand Prix Ústí nad Labem‘‘
Autoři: Solcerová, Olga ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazník; Grand Prix Ústí nad Labem; Komunikační mix; Komunikační strategie; Sport; Communication mix; Communication strategy; Grand Prix Ústí nad Labem; Questionnaire; Sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112889


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet