Original title: Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Translated title: Management of marketing campaigns on example Hewlett-Packard
Authors: Pešek, Miroslav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Kočer, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: international enterprise; marketing campaign; marketing communication; marketing plan; marketing planning; marketingová komunikace; marketingové kampaně; marketingový plán; mezinárodní společnost; plánování kampaní

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30586

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112800


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-05-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share