Original title:
Faktory ovplyvňujúce študentov vysokých škol v Českej republike pri výbere dovolenky
Translated title:
Factors influencing students of universities in Czech Republic while choosing their holiday
Authors:
Jadroňová, Daniela ; Valentová, Jana (advisor) ; Dragula, Ladislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Mladí ľudia predstavujú najrýchlejšie rastúcu skupinu v rámci svetového cestovného ruchu. Študenti si užívajú cestovanie vďaka novým sociálnym putám, ktoré si vytvoria s inými ľuďmi, spoznávajú iné kúty sveta a ich kultúru a získavajú neoceniteľné skúsenosti. Každý študent je jedinečný, avšak existujú faktory, ktoré ovplyvňujú všetkých ľudí. Prvá časť tejto práce interpretuje hlavné determinanty a segment študentov. Druhá časť sa skladá z vyplneného dotazníka študentami vysokých škol. A záverečná tretia časť obsahuje analýzu interakcie jednotlivých faktorov, ktoré ovplyvňujú mladých ľudí v Českej republike.Mladí lidé představují nejrychleji rostoucí skupinu cestovního ruchu. Studenti si užívají cestování díky novým sociálním kontaktům, možnosti poznávání nových zemí a jejich kultury a získávání zkušeností. Každý student je jedinečný, ovšem existují faktory ovlivňující studenty bez rozdílu. Prvá část této práce představuje hlavní determinanty a segment studentů. Druhá část se skládá z vyplněného dotazníka. A závěrečná část obsahuje analýzu interakce jednotlivých faktorů, které ovlivňují mladé lidi v České republice.Youth represents the most rapidly growing segment of travellers in the world tourism. Students enjoy travelling due to creating new social bonds with other people, discovering other parts of the world, learning something new about different cultures and having experience they haven't dreamt of. Each student is unique. However, there are factors that influence all of them. The first part of this project was to interpret main determinants and youth segment. The second part consists of questionnaire with answers received from different students. And last of all, third part represents the analysis of the interaction of the factors that influence young people in Czech Republic.
Keywords:
Consumer behaviour; Holiday; Tourism; Youth travel; Cestovní ruch; Dovolená; Spotřební chování; Studenti
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15297