Original title:
Posúdenie nákupnej atmosféry v kaviarňach spoločnosti Starbucks
Translated title:
An assessment of shopping atmosphere in two Starbucks coffee-houses
Authors:
Chomová, Petronela ; Chylíková, Hana (advisor) ; Drozen, František (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto bakalárska práca hodnotí nákupnú atmosféru v dvoch vybraných retailových jednotkách spoločnosti Starbucks v Prahe. Konkrétne ide o kaviareň na Malostranskom námestí a o kaviareň na Václavskom námestí. Práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť vymedzuje pojem nákupná atmosféra, kritéria jej hodnotenia a metódy slúžiace na jej zhodnotenie. Druhá kapitola je venovaná bližšiemu predstaveniu samotnej spoločnosti. V praktickej časti sú obe jednotky porovnané dvoma roznymi metodami.Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou vybraných detailových jednotkách společnosti Starbucks v Praze. Konkrétně jde o kavárnu na Malostranském náměstí a o kavárnu na Václavském náměstí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení a metody sloužící k její zhodnocení. Druhá kapitola je věnována bližšímu představení samotné společnosti. V praktické části jsou obě jednotky porovnány dvěma různými metodami.This bachelor thesis focuses on the shopping atmosphere in two Starbucks retail units in Prague. In this work I investigate the coffee-houses on Malostranské Náměstí and Václavské náměstí. The work is divided in three parts. The theoretical part defines the concept of shopping atmosphere, its evaluation criteria and methods used to evaluate. The second chapter draws attention to closer performance of the company. In the practical part, the units are compared by two different methods.
Keywords:
Customer; Shopping atmosphere; Starbucks; Store; Nákupní atmosféra; Prodejna; Starbucks; Zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30453