Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o.
Translated title:
Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o.
Authors:
Valíčková, Petra ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Polanecká, Šárka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce na téma "Analýza marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o." je především charakteristika vybrané firmy. Dále analýza aktuálního marketingového mixu nejen jako celku, ale také jednotlivých marketingových nástrojů. Závěrem zhodnotit stav firmy a případně navrhnout doporučení pro sestavení nového marketingového mixu, který by mohl vylepšit současnou situaci ve firmě.The aim of the thesis entitled " Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o." is particularly characteristic of the chosen company. Further analysis of the current marketing mix , not only as a whole but also individual marketing tools. Finally, to evaluate the status of the company and to propose recommendations for the establishment of a new marketing mix, which could improve the current situation in the company.
Keywords:
Marketing; Sedláček s. r. o.; The marketing mix; Marketing; Marketingový mix; Sedláček s. r. o.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30434