Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o.
Překlad názvu:
Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o.
Autoři:
Valíčková, Petra ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce na téma "Analýza marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o." je především charakteristika vybrané firmy. Dále analýza aktuálního marketingového mixu nejen jako celku, ale také jednotlivých marketingových nástrojů. Závěrem zhodnotit stav firmy a případně navrhnout doporučení pro sestavení nového marketingového mixu, který by mohl vylepšit současnou situaci ve firmě.The aim of the thesis entitled " Analysis of the marketing mix in the company Sedláček s. r. o." is particularly characteristic of the chosen company. Further analysis of the current marketing mix , not only as a whole but also individual marketing tools. Finally, to evaluate the status of the company and to propose recommendations for the establishment of a new marketing mix, which could improve the current situation in the company.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingový mix; Sedláček s. r. o.; Marketing; Sedláček s. r. o.; The marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30434