Original title:
Působení značky na její cílovou skupinu
Translated title:
Brand influence on its target group
Authors:
Varhaníková, Andrea ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce "Působení značky na její cílovou skupinu" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jehož proces je zde popsán. Dále je zde popsána segmentace trhu se zaměřením na dětský tržní segment. V práci je představena firma Pribina a její produkty. Praktická část vychází z výsledků terénního výzkumu, který se konal v základní škole. Jeho cílem je analyzovat názory dětí na produkty značky Pribináček.Bachelor Thesis "Brand influence on its target group" focuses on marketing research as a proces. The thesis summarizes marketing segmentation, especially children market segment and also presents brand and its products. Practical part is based on proper marketing research in primary school. The aim of marketing research is to analyse childrens attitude to products of Brand Pribináček.
Keywords:
brand Pribináček; children market segment; marketing research; dětský tržní segment; marketingový výzkum; značka Pribináček
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30412