Název:
Působení značky na její cílovou skupinu
Překlad názvu:
Brand influence on its target group
Autoři:
Varhaníková, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce "Působení značky na její cílovou skupinu" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jehož proces je zde popsán. Dále je zde popsána segmentace trhu se zaměřením na dětský tržní segment. V práci je představena firma Pribina a její produkty. Praktická část vychází z výsledků terénního výzkumu, který se konal v základní škole. Jeho cílem je analyzovat názory dětí na produkty značky Pribináček.Bachelor Thesis "Brand influence on its target group" focuses on marketing research as a proces. The thesis summarizes marketing segmentation, especially children market segment and also presents brand and its products. Practical part is based on proper marketing research in primary school. The aim of marketing research is to analyse childrens attitude to products of Brand Pribináček.
Klíčová slova:
dětský tržní segment; marketingový výzkum; značka Pribináček; brand Pribináček; children market segment; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30412