Original title:
Firemní kultura společnosti Renault ČR
Translated title:
Corporate culture of Renault ČR Company
Authors:
Přichystalová, Eliška ; Müllerová, Františka (advisor) ; Borský, Milan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Firemní kultura je jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování každé společnosti, neboť v sobě zahrnuje téměř vše, co s podnikem souvisí. Hlavním cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření určit sílu a vliv firemní kultury společnosti Renault ČR na její zaměstnance a dále zjistit, jakým způsobem zde probíhá interní komunikace.Corporate culture is one of the prerequisites for any company to function successfully, since it encompasses nearly everything associated with an enterprise. The main aim of this thesis, based on a questionnaire research, is to determine the strength and the influence of the corporate culture of Renault ČR Company on its employees and, in addition, to find out how is the internal communication conducted.
Keywords:
corporate culture; internal communication; Renault; firemní kultura; interní komunikace; Renault
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30405