Název:
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Překlad názvu:
New trends in commercial communications, with focus on on-line communications
Autoři:
Maršálková, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrnčíriková, Katarína (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují: tedy internetu. Ve své praktické části práce analyzuje vybranou on-line komunikační kampaň, na základě které přináší soubor zobecněných praktických doporučení, kterých by měla dbát každá úspěšná on-line komunikační kampaň.This bachelor thesis describes the actual situation and development trends in a field of commercial communications, especially in on-line communication. Author characterizes the actual situation on promotional market and describes also the development trends in media consumption and investment. Then there is a space for the new media and their forms, especially for internet, which is becoming an integrating medium for the other media. In a practical section the thesis analyses a chosen on-line communication campaign, on the basis of which it provides collection of generalized practical reccomendation, which every successfull on-line communication campaign should respect.
Klíčová slova:
komerční komunikace; nová média; nové trendy; on-line komunikace; commercial communication; new media; new trends; on-line communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15277