Original title: Chování spotřebitele na trhu volně prodejných léčiv
Translated title: Consumer behaviour in OTC market
Authors: Jellušová, Monika ; Král, Petr (advisor) ; Jurek, Martin (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: experience and trustworthiness; factors influencing the decision-making process; OTC market; personality; physicians; reference groups; faktory ovlivňující proces rozhodování; lékaři; osobnost; referenční skupiny; trh volně prodejných léčiv; zkušenosti a důvěryhodnost

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30400

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112338


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2012-05-16, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share