Název:
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní specifika regionu Saint-Pierre et Miquelon
Překlad názvu:
Specifics of the business environment, business and cultural specifics of the region Saint-Pierre et Miquelon
Autoři:
Philippe, Fanny ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce představuje souostroví Saint-Pierre et Miquelon. Cílem práce je podat budoucím investorům či obchodním partnerům informace o podnikatelském prostředí a o obchodních a kulturních zvláštnostech země. Práce poskytuje užitečné podklady k vytvoření základní analýzy oblasti k rozhodnutí, zda je například region vhodný pro podnikání. Text je rozdělený do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na charakteristiku území jako celku, popisuje geografické podmínky, administrativní členění ostrovů, dějiny území a také obyvatelstvo. V druhé kapitole čtenář nalezne popis ekonomické situace a třetí kapitola se zabývá obchodními a kulturními specifiky souostroví.This thesis presents the archipelago of Saint-Pierre et Miquelon. The aim of the thesis is to give information to future investors or to business partners about the business environment and about its business and cultural specifics. The thesis provides a useful background to create a basic analysis of the area and to be able to decide whether it is for example a good place to start a business. The text is divided into three chapters. The first one focuses on the characteristics of the territory as a whole, it describes the geographical conditions, the administrative division of the islands, the history of the country and also the population. Readers will find a description of the economic situation in the second chapter and the third chapter deals with commercial and cultural specifics of the archipelago.
Klíčová slova:
kulturní zvláštnosti; obchodní zvláštnosti; podnikatelské prostředí; Saint-Pierre et Miquelon; business environment; business specifics; cultural specifics; Saint-Pierre et Miquelon
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30305