Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Authors:
Brychta, Jan ; Karásková, Hana (advisor) ; Škarková, Zdeňka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
Keywords:
Marketing mix; People; Place; Price; Promotion; Cena; Distribuční cesty; Komunikační mix; Marketingový mix; Produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15219