Název:
Poruchy chování jako důsledek specifických vývojových poruch učení
Překlad názvu:
Conduct disorders as a result of specific learning disorders
Autoři:
VOKROJOVÁ, Nela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá vztahem specifických vývojových poruch učení a poruch chování u pubescentů. V teoretické části jsou vysvětleny základní termíny vyskytující se v práci, jako jsou specifické vývojové poruchy učení, poruchy chování, pubescence a možná prevence vzniku poruch chování. Jsou zde uvedeny české i zahraniční výzkumy, které byly na toto a podobná témata již provedeny. Empirická část zkoumá kvantitativní metodou míru anxiety a výskyt poruch chování na druhých stupních 2. ZŠ v Třeboni a ZŠ Londýnské v Praze a porovnává získaná data u žáků s SVPU a bez SVPU.This thesis focuses on relationship between specific learning disorders and conduct disorders in puberty. The theoretical part explains the basic terms apearing in the thesis such as specific learning disorders, conduct disorders, puberty and prevention of conduct disorder formation. It presents Czech and foreign research which have already been done in this and related areas. The empirical part uses a quantitative method to measure anxiety and occurrence of conduct disorders in second grade students in 2. ZŠ in Třeboň and ZŠ Londýnská in Prague. Data gained from children with specific learning disorder are compared with data from children without disorder.
Klíčová slova:
adolescenti; anxieta; poruchy chování; poruchy učení; prevence; anxiety; conduct disorders; prevention.; puberty; specific learning disorders Citace: VOKROJOVÁ, Nela. Poruchy chování jako důsledek specifických vývojových poruch učení. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21771