Original title:
Postavenie tradičných značiek na súčasnom trhu (Tatranky Opavia)
Translated title:
Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia
Authors:
Zahoranská, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Krátký, Stanislav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] V mojej diplomovej práci sa do hĺbky venujem zhodnoteniu tržného postavenia niekoľkých tradičných značiek z portfólia spoločnosti Opavia. V jednotlivých častiach diplomovej práce analyzujem, v čom je charakter tradičných značiek špecifický a zároveň odlišný od značiek ostatných. Podrobne sa venujem predovšetkým Tatrankám Opavia. Práca je koncipovaná ako porovnanie marketingového mixu Tatraniek Opavia s marketingovými mixami ďalších dvoch tradičných značiek portfólia spoločnosti, a to so značkami Fidorka a Kolonáda. V závere navrhujem ďalšie kroky, ktoré by mali byť v súvislosti s Tatrankami urobené.V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami dalších dvou tradičních značek portfólia společnosti, a to se značkami Fidorka a Kolonáda. V závěru navrhuji další kroky, které by měli být v souvislosti s Tatrankami podstoupené.In my thesis I analyze the market position of three traditional brands from Opavia portfolio. The main part of analyses is focused on Tatranky Opavia. My thesis is structured as a comparison of marketing mixes of Tatranky, Fidorka, Kolonada. In the end next steps for the future of Tatranky are stated.
Keywords:
Current market; Marketing mix; Traditional brands; Marketingový mix; Současný trh; Tradiční značky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15134