Original title:
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Translated title:
Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Authors:
Sachrová, Michala ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Jaroš, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
Keywords:
Brand management; Communication mix; Marketing Communications; marketingová komunikace; marketingový komunikační mix; řízení značky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15074