Název:
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Překlad názvu:
Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Autoři:
Sachrová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; marketingový komunikační mix; řízení značky; Brand management; Communication mix; Marketing Communications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15074