Název:
Segmentace automobilového trhu
Překlad názvu:
Car market segmentation
Autoři:
Frinta, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo odhalit segmenty spotřebitelů automobilového trhu v České republice. První část práce obsahuje teoretické informace o segmentaci trhu. Druhá část (praktická) obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazování, které jsem pro účely této práce provedl. Na závěr jsem identifikoval segmenty spotřebitelů a nastínil možnosti jejich marketingového oslovení.The aim of this thesis was to reveal segments of the car customers in the Czech Republic. Firt section of this thesis contains theoretical informations about market segmentation. The second section is dedicated to an analysis and evaluation of the research, which has been conducted in terms of my thesis. At the and I described the discovered segments and suggested options for their approach.
Klíčová slova:
automobilů; Segmentace; trh; Car; Market; Segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15033