Název:
Skúsenosti z uvedenia značky Dettol na Slovensku a možnosti ich uplatnenia na českom trhu
Překlad názvu:
Experience of Dettol brand launch in Slovakia and utilization of this experience for the Czech market
Autoři:
Kugla, Juraj ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Baričičová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca pojednáva o strategickom riadení značky a detailne rozoberá uvedenie novej značky na trh. Na konkrétnom príklade vstupu značky antiseptických a dezinfekčných prípravkov Dettol na slovenský trh analyzuje model uvedenia značky a jednotlivé aktivity, ktoré podporovali toto uvedenie. S využitím záverov tejto analýzy je navrhnutý model vstupu značky Dettol na trh český.Práce pojednává o strategickém řízení značky a detailně rozebírá uvedení nové značky na trh. Na konkrétním příkladu vstupu značky antiseptických a dezinfekčních přípravků Dettol na slovenský trh analyzuje model uvedení značky a jednotlivé aktivity, které napomohly tomuto uvedení. S využitím závěrů této analýzy je navržen model vstupu značky Dettol na trh český.The thesis deals with strategic brand management and brand launch. Specifically, the launch of antiseptic and disinfectant brand Dettol at Slovak market and supporting activities are being analyzed. Based on the outcomes of this analysis the strategic launch model for Dettol brand in the Czech Republic is proposed.
Klíčová slova:
Dettol; uvedení na trh; řízení značky; brand launch; brand management; Dettol
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15004