Název:
Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro.
Překlad názvu:
Strategic Planning in the Arts on Example of the Prague Spring International Music Festival
Autoři:
Koutná, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Bělor, Roman (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoreticko-metodologická část: strategické plánování v kultuře. Aplikační část: poslání a cíle organizace, analýza okolí organizace, interní analýza, analýza marketingových výzkůmů, strategie doporučované organizaci na základě porovnání vnitřní a vnější analýzy, operační plány pro implementace navržených strategií, finanční vyčíslení zavedení strategií.Metodologic part: strategic planning in the arts. Practical part: mission of the organization, external analysis, internal analysis -- analysis of the marketing research, strategies proposed on a basis of comparison of the external and internal analysis, implementation plans, financial evaluation of suggested strategies.
Klíčová slova:
arts marketing; kultura; strategické plánování; swot analýza; arts marketing; culture; strategic planning; swot analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14963