Název: International Brand Management of Taiwanese Companies
Překlad názvu: International Brand Management of Taiwanese Companies
Autoři: Liu, Tan-Ya ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Eickhoff, Matthias (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand management; marketingové strategie; taiwanská výroba notebooků a osobních počítačů; Brand management; Marketing strategies; Taiwanese manufacture of notebooks and PC

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10802


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet