Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Musilová, Petra ; Kovář, František (advisor) ; Hrdina, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.The complex structure of the marketing mix of the Velteko s.r.o. company is analysed in my work. Characterising of the concern, basic analysing of the individual tools of the marketing mix and clients survey evaluating is the main object. Conclusion is focused on the rating of the level and the efficiency of the utilization of the used tools. Relevant recommendations are added.
Keywords:
marketing mix tools; place; price; product; promotion; questionnaire method; cena; distribuce; dotazníková metoda; nástroje marketingového mixu; produkt; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14744