Název:
Corporate identity v MSP
Překlad názvu:
Corporate identity in SME
Autoři:
Stejskalová, Šárka ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Reinbergr, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je vytvoření corporate identity (CI) v konkrétním málém podniku - VŠ LIGA, o.s.. V teoretické části je především vysvětleno, co je to CI, z jakých prvků se skládá (firemní komunikace, kulutura a design) a v čem je tato koncepce významná. V praktické části je analyzován současný stav CI ve zkoumaném podniku. Na základě toho jsou identifikovány oblasti, kde je nutné provést změny. Zároveň práce popisuje proces realizace navržených opatření.The objective of this thesis is to create a corporate identity (CI) in a partical company (SME) called "VŠ LIGA, o.s.". Theoretic part is dedicated to explanation of the CI conception, of its basic parts (corporate culture, communications and design) and its importance. Practical part analizes current situation of CI in the company. Based on this analysis there were identified issues to be solved. The thesis proposes the steps to solve these issues.
Klíčová slova:
corporate identity; grafický manuál; malé a střední podniky; corporate identity; graphics manual; SME
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14661