Název:
Využití veřejné hromadné dopravy pro marketingové účely
Překlad názvu:
Taking advantage of public transport for marketing purposes
Autoři:
Hájek, Eduard ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje jednak teorii tvorby podnikatelského plánu, jeho struktuře a obsahu a dále pak na konkrétním případě zjišťuje reálnost a ziskovost podnikatelského plánu, který se zaměřuje na jednu z možností, jak efektivně využít veřejnou hromadnou dopravu pro účely marketingu. Myšlenka tohoto podnikatelského plánu vychází z toho, že dosavadní, běžná reklamní média ve veřejné hromadné dopravě jsou již za vrcholem svých možností a již ani nejsou pro ty, jejichž chování mají ovlivnit, dostatečně zajímavé. Proto si autor této práce dal za cíl vypracovat podnikatelský plán, který by tohoto nedostatku využil. Výsledkem práce je možnost založení společnosti MetroVision, která je v této diplomové práci detailně popsána a to včetně jejího finančního plánu po dobu prvních pěti let od jejího vzniku.The aim of this diploma thesis is to guide a reader through a process of a creation of a business plan, its structure and content and above that it probes the practicability and profitability of a concrete business plan, which is focused on one of the possibilities how to effectively utilize a potential in a public transport for the marketing purposes. The main idea of this business plan arises from a conviction that existing ordinary advertising mediums in the public transport are not as attractive as they used to be few years ago and so the writer developed a business plan that utilize this scarcity and assume an establishment of a company named MetroVision which will come with a brand new and attractive product. This company is described in this plan in detail, including its financial plan for first five years.
Klíčová slova:
Teorie tvorby podnikatelského plánu; Veřejná hromadná doprava; Založení společnosti; Company establishment; Public transport; Theory of a creation of a business plan
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14548